DATA SCIENCE HOUSE - THE POWER OF DATA

O nas


Dla naszych Klientów sprawdzamy, co sprawia, że konsumenci kupują, lubią, udostępniają, jak wygląda ich proces zakupowy. Opracowanie insightów konsumenckich, person, consumer journey, daje wgląd w ich życie i to, co jest dla nich ważne. Kiedy wiemy, jak myślą, łatwiej projektujemy strategie komunikacyjne. Uzyskanie intuicyjnej wiedzy o tym, kim jesteś, komu służysz, gdzie się pojawiasz i jak się rozwijasz, jest być może najbardziej niezawodnym sposobem zapewnienia trwałego sukcesu Twojej firmy.
Jesteśmy zespołem specjalistów w budowaniu konsumenckiej lojalności. Stawiamy na indywidualny model współpracy. Wszystko, co osiągnęliśmy powstało jako wynik pracy zespołowej, inspiracji i zaufania. Projektując strategie naszych programów, z pasją i zaangażowaniem badamy pragnienia i zachowania konsumentów. Przyświeca nam idea odwróconej lojalności, w której to firma wykazuje zaangażowanie wobec klienta, aby móc stworzyć z nim długotrwałą relację.
Managing Partners
Przemysław Orłowski, Dominik Zacharewicz
Practice Director
Maja Dąbrowska
Practice Director
Artur Jasiński
Practice Director
Adam Kudelski
CRM Strategy & Development Director
Patryk Mazurek
Project Director
Bartłomiej Murawski
Project Director
Paweł Oliwa
IT & BI Department Director
Jan Wójcik
Activation Director
Marta Zadrożna
Head of Data Science Logic
Daniel Szulc
Senior Data Analyst
Agnieszka Ropelewska
Senior Data Analyst
Tomasz Truszkowski
Pomagamy firmom akcelerować wykorzystywanie danych do budowy przewagi konkurencyjnej. Jesteśmy praktykami. Nie tylko mówimy o machine learning i artificial intelligence, ale na co dzień też ich używamy. Kierujemy się językiem biznesu i korzyści, tłumacząc w zrozumiały sposób bardzo zaawansowane rozwiązania analityczne. Oferujemy kompleksowe podejście i wspieramy akcelerację wykorzystania danych organizacji, niezależnie od tego, na którym etapie rozwoju Data Science się znajduje.
Jesteśmy profesjonalistami w projektowaniu doświadczeń z marką, interaktywnych kreacji, czy angażujących wydarzeń poza Internetem. Wychodzimy z założenia, że najważniejsze w sprzedaży jest doświadczenie konsumenta z marką, jej unikalnymi obietnicami i komunikacją wizerunkową, dlatego doświadczenia konsumenckie projektujemy w oparciu o autorski model strategiczny HERO, bazujący na 3 elementach; EXPOSURE, ENGAGEMENT, EMPATHY. Kampanie reklamowe tworzymy na podstawie rzetelnych badań internetowych oraz insightów konsumenckich.
Managing Partner
Paweł Modzelewski
Creative Director
Tomasz Danielewicz
Managing Director
Adam Wysocki
Digital Strategy Director
Maciej Bastecki
Head of Product
Maciej Zdunek
Business Director
Błażej Gałkiewicz
Jesteśmy grupą pasjonatów mediów, digitalu i nowych technologii. Nasze działanie w LVL UP rozwijamy w trzech kierunkach. Po pierwsze podstawą naszych kampanii jest wykorzystanie danych o klientach marki, które w połączeniu z technologią pozwalają optymalizować działania pod kątem konwersji. Integrujemy dane z systemów CRM z danymi mediowymi. Tworzymy wspólne doświadczenie użytkownika na wielu urządzeniach i w wielu kanałach. Po drugie dane umożliwiają nam realizowanie efektywniejszych kampanii performance. Po trzecie realizujemy kampanie e-commerce zarówno do sklepów klientów jak i przy wykorzystaniu marketplace jak Allegro, bo klienci nas rozliczają z osiągniętych efektów.